Proiectul Erasmus+ Folosirea eficientă a flashcard-urilor pentru activarea cunoștințelor din memorie în învățare-instruiri finalizate

Categorie: Erasmus+ EFFECTIVE USE OF FLASHCARDS FOR RETRIEVAL PRACTICE Creat: Joi, 11 Iulie 2024 Ultima actualizare: Vineri, 12 Iulie 2024

 EN Co fundedbytheEU RGB POS

Sesiunile de instruire și pilotarea din proiectul FLASH-RET în școlile din țările partenere sunt finalizate!

             Aceste sesiuni au avut ca scop promovarea învățării active prin integrarea strategiilor bazate pe dovezi în sălile de clasă. Profesorii au învățat să folosească tehnologie precum Quizlet pentru a crea flashcard-uri interactive, abordând diferite dimensiuni ale cunoștințelor și încorporând tehnici precum repetarea la intervale de timp și intercalarea pentru a îmbunătăți reținerea. Instruirea a evidențiat, de asemenea, metode de utilizare a flashcard-urilor acasă, dând posibilitate elevilor să-și folosească abilitățile de autoreglare în învățare.

Profităm de ocazie pentru a împărtăși cu dumneavoastră materialele folosite în cele două sesiuni de instruire din instituția noastră:

1st training session FLASH-RET (Romanian).pdf

2nd training session FLASH-RET (Romanian).pdf

1st training session FLASH-RET (English).pdf

2nd training session FLASH-RET (English).pdf

FLASH-RET blank template fro creating flashcards.pdf

             Între fiecare sesiune de instruire, profesorii au fost încurajați să testeze ceea ce au învățat și să înceapă să implementeze utilizarea flashcard-urilor la ore. Feedback-ul după pilotare a fost pozitiv, cu rapoarte de motivare și implicare sporită a elevilor. Proiectul continuă să adune feedback detaliat pentru a sprijini în continuare utilizarea flashcard-urilor în educație.

            Mai jos sunt câteva fotografii de la sesiunile de instruire (primele 4 din Polonia, următoarele 4, din România - în colegiul nostru).

 

DECLARAȚIE:

Acest proiect (FOLOSIREA EFICIENTĂ A FLASHCARD-URILOR PENTRU PRACTICA DE RECUPERARE) a fost finanțat cu sprijinul Comisiei Europene. Această publicație reflectă numai opiniile autorilor (ASOCIACIÓN APRENDIZAJE ACTIVO, GHEORGHE ASACHI și LODZ SCHOOL), iar Comisia nu poate fi făcută responsabilă pentru nicio utilizare care poate fi făcută a informațiilor conținute în aceasta.

sigle

 

Accesări: 1213